Tinklaraštis
Vidinis sezoniškumas komunikacijoje. Kada kalbėti, parduoti, o kada ilsėtis?
Tavo ritmas – tavo strategija. Sąmoningas marketingas be spaudimo būti visada aktyviu. Man tai tikras palengvėjimas! Kuo daugiau stebiu socialinių tinklų tendencijas, bendrą marketingą aplikoje, tuo labiau suprantu, kad aš taip nenoriu. Nenoriu nei pati daryti nei...
Sąmoningas marketingas ir efektyvumas: kaip suderinti?
Sąmoningas marketingas prasideda nuo tylos Šiandien noriu pakviesti tave sustoti. Nors trumpam. Ypač tai aktualu kai aplink mums bandoma įteigti, kad sėkmingi gali būti tik labai aktyvūs, nesustojantys, nuolat komunikuojantys...persidirbę žmonės. Tokią idėją mums...
Verslas „Frankenšteinas“? Kodėl verslas negali judėti į visas puses?
Verslo kūrėjai dažnai prisikuria daugiau problemų savo veikloje nei gali apimti. Verslo modelis, kuriame neaišku kokiu vienu stabiliu būdu ateina pajamos, tampa verslu Frankenšteinu. Tampa tarsi monstru, kuriame gyvastingumo labai mažai. Jis neprognozuojamas, lėtai...
Tylesnis marketingas – sprendimas ieškančiam tikrumo
Marketingas neturi būti triukšmingas ir toks, kuris tinka tik energingoms asmenybėms. Mes turime skirtingas energijas ir Tavo verslo komunikacija turi būti pritaikyta Tau. Pagal Tave ir tavo potencialius klientus. Šiandienos epizode kalbu apie tylesnį ir lėtesnį...
Atrask savo unikalų balsą. Nuo ko pradėti norint stiprinti savo komunikaciją?
Kiekviena asmenybė ir kūrėjas yra savaip unikalūs. Bėda ta, kad ne visi tą sugebame pabrėžti. Neleidžiame sau pasigirti ir pergyvename, kad tampame niekam nereikalingi. Taip tik mums atrodo. Esame ir galime būti reikalingi savo klientams - jei tik sugebėsime,...